Zi de zi

EXCLUSIV: Jay Leno refuză NBC pentru TVR Hunedoara!

După ce a încântat audiența postului americănesc, vreme de peste 19 ani, cu al său ”Șoul din seara aceasta”, Jay Leno, autoproclamat Omul cu cel mai scump orice de pe planetă, a ajuns la o înțelegere cu reprezentanții Televiziunii publice,pentru a muta franciza ”The Tonight Show” în programul TVR Hunedoara. Surse apropiate Devei susțin cum că intervenția doamnei Raluca Turcanu în a doua rundă de negocieri a fost determinantă pentru decizia superstelei, de a-l concura puternic pe ȘtefanMirceaFlorin Capatos în intervalul orar 23:00-24:00.

Istoric:
TVR Hunedoara a fost ființat circa 2009, alăturându-se celorlalte posturi din județ în încercarea de a aduce în media românească programe televizate consacrate în Vest. După ce ProTV Hunedoara a reușit să-l convingă pe cantautorul X-Zibit (probă, dovadă, sic.) să mute emisiunea Pește-mi mașina în programul local, oferind un contract pe 3 sezoane contra găzduirii gratuite a domeniului heicâineamauzitcă punct ro, TVR Hunedoara a urmat exemplul colegilor Pro, aducând în prime-time emisiuni consacrate precum Opra, Dr. Filip precum și franciza de retransmisie a meciurilor LPB*. Meciul Tuturor-Stelelor LPB din 2009, în care echipa Munteniei s-a impus cu 45 la 2 în fața adversarilor din Banat a adus în fața televizoarelor High-Definition peste 7 telespectatori, înregistrând, dealtfel, recordul absolut în media românească în privința prețului publicității: reclama firmei Dorex ProCom 1994 S.R.L, creatorii mezelurilor ”De la Italianul” au plătit peste 17 euro pentru fiecare minut de reclamă, la pauza meciului.

Situația actuală:
Deși TVR Hunedoara este lider incontestabil în preferințele consumatorilor din Deva și cel puțin 4 comune alăturate, Raluca Turcanu avertizează Consiliul Concurenței, prin adresa 92/2009 asupra practicilor necompetiționale ale celorlalte posturi TV din județ. Conform unor zvonuri, Pro TV Hunedoara, alături de HBO Hunedoara, AXN:Crimă Hunedoara, Discovery Hunedoara și Dan Diaconescu 3D-Hunedoara au apelat la serviciile unor blogări pentru promovare în afara normelor legale.

Viitor:
Fericiți că-l pot vedea pe Jay Leno la cel puțin 720 de ”p” sau chiar 1080 de ”i”, în anumite cazuri, Hunedorenii sunt dispuși să susțină eforturile televiziunii locale, prin masive acțiuni de protest împotriva tehnologiilor ce limitează răspândirea postului Hunedorean în casele consumatorilor din alte județe. Raluca Turcanu, aprigă susținătoare a televiziunii Hunedorene, despre care spune că ”e bună”, prevede un real succes în ceea ce privește penetrarea postului în mediul urban: ”Să-l bage la
oraș!”

*LPB – Liga Profesionistă de Baschet.

Leave a Reply