Uncategorized

Ajuta SEO la filtrarea site-urilor de catre motoarele de cautare?

Motoarele de cautare au functioneaza in baza unor programe numite spideri, care au doar o anumita capacitate de stocare a datelor, asa ca, daca aveti niste tactici de performanta dubioase sau incercati sa le pacaliti, sunt sanse ca site-ul dumneavostra sa nu mai fie indexat de algoritmii acestor motoare de cautare si cu timpul acesta sa fie ignorat, fapt ce va duce la ruinarea micii dumneavoastre afaceri. Elementele pe care motoarele de cautare nu le doresc sunt: folosirea cuvintelor cheie de foarte multe ori in continutul site-ului (se va crea o suprasolicitare de cuvinte cheie pe paginile dumneavoastra), link-uri sponsorizate (sponsorizarea de link-uri nu va va ajuta deloc atunci cand vine vorba de SEO, asa ca, aveti grija!), experienta putina a utilizatorului (realizati site-ul cat mai simplu, astfel incat utilizatorul sa gasesca ceea ce cauta). Daca nu aveti o oarecare experienta sau cunostinte in domeniul SEO, cel mai bine ar fi sa apelati la specialistii IT foarte bine pregatiti in acest domeniu, care sa va indrume sa realizati un site care sa fie pe intelesul tuturor celor care il viziteaza si sa-i ajute sa gaseasca foarte usor informatiile pe care le doresc. In momentul in care decideti sa faceti o optimizare asupra site-ului dumneavostra trebuie sa stiti ca acesta va produce, din punct de vedere financiar, intr-o perioada mai lunga de timp. Nu incercati sa realizati venituri rapide prin aglomerarea site-ului cu foarte multe reclame deoarece, pe langa faptul ca acesta nu va mai fi atractiv din punct de vedere estetic, va fi si foarte aglomerat, iar utilizatorii vor avea destul de greu acces la continutul acestuia.

De asemenea, pentru un site de succes este bine sa va cunoasteti modelul afacerii si sa va concentrati doar pe obiectivele principale. Pentru a face acest lucru, stabiliti-va in primul rand ce inseamna pentru dumneavoastra o conversatie, daca vreti sa oferiti impresii sau doriti doar ca oamenii sa dea click. Mai mult de atat scopul fiecarui text este sa converteasca, adica sa determine cititorii sa faca anumite actiuni dorite de realizatorii siteului.

Strategia cuvintelor cheie (keywords) este importanta nu numai pentru implementarea site-ului, dar si pentru  extinderea pe alte platforme off-site, iar acesta este motivul pentru care ar trebui sa va ganditi, de asemenea, si la optimizarea multi-canal. Aceste platforme multi-canal includ: Facebook, Twitter, LinkedIn, E-mail, Offline, cum ar fi reclamele radio si TV.

Denumirea domeniului este foarte importanta pentru ansamblul  general, iar o buna practica este folosirea unei radacini sub-director a domeniilor (exemplu.com/awesome), comparativ cu sub-domeniile (awesome.example.com). Mai multe pe http://www.seokron.ro/